Moederdag 2009

Ontbijt op bed, door zoon, schoondochter en dochter in hun pyjama, kleine, lieve cadeautjes, een prachtige eigengemaakte kaart van kleinzoon Niek, een zonovergoten dag met koffie en lunch in de tuin, kan het mooier?  Het mag dan een commerciele uitvinding zijn, op deze manier heeft moederdag mijn zegen 🙂  Oh, en dochter Suzy kon haar vlecht talent uitoefenen op het haar van zus Saskia. Img_1509Img_1508Img_1512Img_1513Img_1515Img_1516Img_1517

Over Margreet

Ik vind het heerlijk om te peinzen over de dingen van alledag, de grote en de kleine. Mijn interesses? Lezen, gesprekken met vrienden en kinderen, koken, tweedehands spulletjes zoeken, films kijken, mijn kleinkinderen, mijn Amerikaanse en Franse familie, te veel om op te noemen. Het volle, rijke, soms moeilijke leven met zijn ups en downs, daarover schrijf ik, met plezier.
Dit bericht werd geplaatst in Daily life. Bookmark de permalink .

2 reacties op Moederdag 2009

  1. Janneke zegt:

    Die kleinzoon van jullie is een ware kunstenaar zeg! Hij kan echt bijzonder goed tekenen! (Hanna heeft het laatst voor het eerst aangedurfd om een poppetje te tekenen, ze is erg onzeker).

    Like

  2. Frouckje zegt:

    Ha Margreet,
    Ik vind het ook erg leuke tekeningen! Zeker gaaf die ‘technische’ tekeningen.
    Ik zag net een blog op de site van een andere kennis van me, die in Peru woont. Zij heeft een zoontje van 4 en die maakt ook al zo’n mooie tekening. Ik moest meteen aan Niek denken: http://pachamama.web-log.nl/pachamama/2009/03/weer-naar-schoo.html.
    Groetjes,
    Frouckje

    Like

Geef een reactie

