Slauerhoff op z’n portugees

En dat vind ik dan zo maar op de site van mijn bibliotheek, prachtig.

2 gedachtes over “Slauerhoff op z’n portugees

  1. Willemien Wierenga-Bremmer

    En nu naar Vlieland, waar een prachtig hoofd in koper van Slauwerhoff op een huis staat, en waar het leuke kleine museumpje een Slauerhoff-collectie uitgestald heeft (tenminste, van ’t zomer nog wel!). En waar her en der over het eiland verspreid gedichten van Slauerhoff in glas op de grond liggen.

    1. Ik wist werkelijk niet dat Vlieland Slauerhoff-land was! Ik kwam eigenlijk per toeval op de bieb-site bij deze prachtige Fado. Eerlijk gezegd heb ik weer even moeten graven en googelen om hem weer ‘boven’ te krijgen. Nog meer reden dus om voor het EERST het schone Vlieland te bezoeken..Schier en Tessel zijn de enige eilanden waar ik voet aan wal zette…

Geef een reactie

