De bijl erin

Vandaag lenteachtig weer, dus mijn echtgenoot heeft de grote eerste stap gezet: alle pergola’s, palen en hekwerken weggezaagd uit het tuintje van ons huurhuis. Een van de vorige bewoners had zich behoorlijk uitgeleefd met hout van de Gamma en de tuin opgedeeld in kleine postzegels. Alles was inmiddels overwoekerd door klimop en wijn- en clematisranken. Ik hou wel van een beetje wild, maar dit was zelfs mij te gortig.In de tuin overviel mij altijd een licht gevoel van claustrofobie.

foto Viva forum

De tuin is nu lichter en lijkt een stuk ruimer! En het is nog maar de eerste fase. De volgende is: alle steentjes eruit halen, de grond egaliseren, een terras leggen, en zo mogelijk een stukje gras.

Voor mij het ultieme zomergevoel: met blote voeten in het gras…

2 gedachtes over “De bijl erin

Geef een reactie

