Voor wie van Aziatisch eten houdt

quiz

Aziatische-ingrediënten.nl. Deze site is een geweldige vondst. Ik was op zoek naar een webwinkel voor Koreaanse producten, een nieuwe, omdat mijn eigen gesloten is wegens de geboorte van een dochter. Dat gebeurt dus ook in de digitale wereld. Ga je online shoppen, kan 24/7 tegenwoordig, sta je voor een dichte deur. Ik vond het eigenlijk wel leuk. Opeens landt dat virtuele gebeuren op aarde. De wereld van vlees en bloed en levende mensen.Die baby’s krijgen.

Maar goed, ik dwaal af. Ik vond dus deze site en ben daar zeer enthousiast over want voor zover ik het nu kan bekijken is er uitleg over honderden Aziatische producten, gerangschikt onder categorieën van land van herkomst, sauzen/smaakmakers/groenten enzovoorts. Heel leerzaam en met een mooie duidelijke lay-out. Foto’s en filmpjes over de oorspronkelijke bereiding van tofu  (een soort kaas van sojabonen) in Japan bijvoorbeeld. (Zoekend naar een afbeelding van tofu stuitte ik ook op deze site. Voor de echte doorzetters: hoe maak je je eigen tofu!)

Wie van Aziatisch koken houdt: ga kijken!

3 gedachtes over “Voor wie van Aziatisch eten houdt

  1. Hoi Margreet. Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn site. Dank je wel voor je aardige stukje.
    Wel grappig dat je het Aziatisch-eten.nl noemt terwijl het Aziatische-ingredienten.nl heet, gelukkig klopt het linkje wel😉

Geef een reactie

