welkom

Welkom op mijn blog. Hopelijk vind je er iets interessants om te lezen. Ik schrijf graag en veel en nogal gevarieerd. Over het dagelijks leven, kritisch of juist met een vleugje humor, liefst allebei natuurlijk. Ik hou van films, ga graag naar tentoonstellingen en schrijf daar wat over. Ik voer geen hoge pretenties want ik ben geen expert op enig gebied. Ik schrijf puur vanuit mijn ervaring en beleving en voeg graag toe wat kenners mij vertellen.

Ik heb een aparte categorie christelijk geloof omdat het me leuk lijkt over actuele onderwerpen te lezen en schrijven. Daar verdiep ik me wat meer in en deel wat ik leer en ontdek.

Koken is een andere hobby hoewel ik er direct bij zeg dat je niet bij mij moet zijn voor driegangen menu’s. Snel, pittig en voedzaam is mijn devies!

En dan last but not least kleinkinderen. Over hen (vier kleinzoons, Niek van 11 jaar , die piano speelt en tennist; broer Kris van 8 jaar, die klarinet speelt, tennist en op kickbiken zit. En Noah van 5 jaar, die zwemles heeft en zijn broertje Nathanael, die in juli 2016 1 jaar werd en sinds een maand loopt,  schrijf ik met veel plezier. Hun ontwikkeling, hun taal, hun observaties. Kostelijk en leerzaam. Maar over de grote jongens kan ik niet zoveel meer schrijven omdat ze alles zelf nu kunnen lezen en het niet altijd leuk vinden misschien als ik over hen schrijf.

Overigens, de kopfoto is genomen bij Lexmond, de rivier de Lek.

2 gedachtes over “welkom

  1. Beste Margreet,
    Op facebook heb ik je reis gevolgd, heel interessant! Heb geen reactie geplaatst omdat ik verder nauwelijks iets met facebook doe en er niet zo mee overweg kan. Maar jullie belevenissen waren de moeite waard. Sterkte met het weer acclimatiseren in NL!
    Hartelijke groeten,
    Ko Joosse

Geef een reactie

