Ik heb een nieuwe banner gemaakt voor mijn weblog, gebruik makend van een tekening van mijn oudste kleinzoon…helaas krijg ik maar de helft van zijn fantasierijke zeetekening erop dus voeg ik de foto er nog maar even bij. Niek is gefascineerd door allerlei beesten waar hij wonderlijk veel vanaf weet…Ik leer altijd iets bij. Maar hoe frustrerend dat banners nooit doen wat ik wil, toch een generatie te laat geboren🙂

Zee tekening Niek

3 gedachtes over “

  1. Sylvia

    Hee, dit is zo’n leuke recensie dat ik deze film beslist wil bekijken. Ik mis eerlijk gezegd soms wel een beetje expressie in ‘onze’ kerken en ben blij dat het hier niet belachelijk wordt gemaakt.

  2. Janke

    Robert Duvall ook is een interessant mens.
    zijn nieuwste film Falling Down
    is misschien niet zoo goed als the Apostle maar ook zeker het bekijken waard.

Geef een reactie

