Dagboek van een verhuizing – 5

De woonkamerverf, Histor asperge is binnen bij de HUBO in IJsselstein. Daar gaan we morgen mee aan de gang. Eerst de woonkamer muren en het plafond (wit) zodat volgende week de vloer geschuurd en behandeld kan worden. Via Werkspot.nl ene Marcel Hazekamp uit Tienhoven de opdracht gegeven.

Dingen beginnen een zekere vorm te krijgen. Next de keuken. Met een kleurtje, waar we nog niet helemaal uit zijn. Dan de trap op en de slaapkamer als 1e prioriteit: behang verwijderen en iets nieuws op de muur. Wat er nu zit is absoluut niet onze smaak, zwart fluweelachtige strepen met iets zwart/wits op de andere muur. Stomen dus, de boel.

In IJsselstein gaat het wel lukken. In Scheveningen moet er nu een strak plan komen voor het inpakken. Ik krijg veel hulp aangeboden, heel fijn. Ik ben een kneus in het vragen om hulp, ook wel omdat ik niet goed kan aangeven wat mensen dan moeten doen. Ik werk zelf chaotisch, dan hier wat inpakken, dan daar. Dus anderen aansturen is niet mijn sterke kant. Heerlijk dus dat mensen met me meedenken en hun organisatietalenten willen inzetten.  Dat voelt heel warm en betekent echt steun, praktisch, maar vooral psychologisch.
 

Geef een reactie

