IJsselstein here we come

Ooit van IJsselstein gehoord? Ik ook niet tot een half jaar geleden. Tot we er terecht kwamen in onze zoektocht naar een nieuwe woonplaats in de regio Utrecht. We hadden er direct een klik mee. Oud stadje, 13e eeuw, 2 oude kerken, oudcentrum, gezellige winkelstraatjes, een bieb en zelfs een ziekenhuis. Een oude nieuwbouwwijk uit de jaren '80 met veel groen en vlakbij de weilanden. Met de sneltram een krap half uur naar hartje Utrecht en op de fiets in 10 minuten in het groen.

We zochten en vonden een huurhuis op een prachtig plekje: uitzicht over de groene weilanden en heel in de verte de skyline van Utrecht.

We voelen ons gezegende mensen!

IMG_4540 

Ons uitzicht!

 

7 gedachtes over “IJsselstein here we come

  1. Janke

    Oef, blij dat je toch uitkomt bij dat Fb niet
    helemaal fout is..
    maar inderdaad wel erg moeilijk om het een beetje binnen de perken te houden.
    BTW zoooo blij je stemmetje weer te horen Margreet. I missed you!
    (and please keep up posting photos of your adorable grandsons,here or there).

  2. margreet

    Insgelijks! Dat is dus echt het leuke van FB, dat je zo even overdag of ’s avonds contact hebt! Nee, ik ben niet negatief hoor over FB, maar merk wel dat ik me nu weer meer kan concentreren op mijn blog. En dat vind ik echt de moeite waard om te blijven doen. Ik schrijf al 5 jaar, dus dat moeten er zeker nog 5 worden…!

  3. Gefeliciteerd! Ik ken het wel, vooral van naam, maar na een spontaan bezoekje afgelopen zomer en een heerlijke maaltijd op een terras in het centrum weet ik dat het er aangenaam vertoeven is. Ik hoop je/julie ook zeker te ontmoeten tegen die tijd. Het is zo dichtbij!

  4. Dinie

    Geweldig, Margreet, wat een uitzicht. IJsselstein zit in het enige rijtje Nederlandse plaatsnamen dat ik nog ken: Utrecht, Maarssen, Breukelen, Montfoort, IJsselstein… We hopen er eens langs te komen.

Geef een reactie

