verkoopkoorts

Ik ben een echte tweedehands-koper. Als het even kan struin ik de zaakjes af waar naast veel troep altijd wel iets nuttigs of leuks te vinden is. Kleding, meubels, boeken, noem het maar op en ik heb het wel eens gekocht. Vaak ook dingen met in mijn achterhoofd dat ik het ga opknappen. Ooit. Schuren, verven, naaien, verstellen, opleuken en zo verder. Nee, ik ga nu niet zeggen dat ik dat nooit gedaan heb, maar ik moet toch erkennen dat mijn huis werkelijk propvol staat en ligt met alle soorten van zaken die zich in één of andere staat van net- niet- helemaal- af bevinden. Of net- niet- helemaal- mijn- smaak of net-niet- helemaal- mijn- maat.

Nu is dat op dit moment nog niet zo’n probleem aangezien ik samen met echtgenoot 7 slaapkamers tot mijn beschikking heb en een kelder en een grote woonkamer. Alles staat dus vol.

Maaaaar….Ergens in 2011 gaan wij verhuizen moeten, om het op z’n vlaams te zeggen. En 2011 is over ruim een maand niet meer ergens in de toekomst maar VOLGEND jaar. Help. Opeens breekt het zweet mij uit en loop ik door het huis met de ogen van een verhuizer.

Conclusie: Er moet uit dit huis een hele boel verdwijnen. Liefst niet via de vuilnisauto.
Dus ik hoop op vele lotgenoten die net zo verliefd zijn als ik op het kopen van teweedehands spullen. Op Bol.com ben ik BatteauBoeken gestart. Daar word ik zeker niet rijk van, maar toch. Op Marktplaats ga ik binnenkort bijna AL mijn boeken verkopen op de echte favorieten na. Kleding via de tweedehandskledingzaken, meubels, keukenapparaten, serviesgoed dat ik nooit gebruik, opnieuw via Marktplaats.

’t Is maar goed dat ik werkeloos ben. ‘k Heb het er aardig druk mee!

5 gedachtes over “verkoopkoorts

  1. Janke

    Eh Margreet, could you may be,please
    put at least a tiny little other blogpost up,so not every time we check in ,we ‘re confronted with the misery of modern Dutch life….
    Sorry, just had to ask…:/

  2. Janke

    Ouch, so sorry to hear that.
    Good you don’t have to use the computer at your work anymore.
    Man,you’ve had a lot of healthproblems of late.
    Hope you had a good restful sunday.
    Love your blog,Janke.

  3. hpj

    oh oh oh dat is toch niets ik vind dat en mens en vooral u moet blijven verzamelen dat hebben we samen heel wat gedaan en het is zo gezellig voor en prikkie en nieuwe kleding kast en en paar gave boeken die moeten niet nieuw zijn en dan al u theepotjes gaan die ook allemaal weg? ik heb u website op marktplaats nog niet gevonden? ik vond het trouwens heel gezellig de afgelopen keer dat ik op vissite was leuk ook om te zien dat jullie nieuwe poezen hebben. die staan toch niet op marktplaats he. kus en veel liefs hpj

Geef een reactie

