Trouwen en houwen

Weddinginvitation Van de week zijn mijn zoon Lukas en zijn verloofde Ravinia in ondertrouw gegaan. De trouwkaarten zijn verzonden en De Grote Dag nadert met rasse schreden, ik begin langzamerhand nerveus te worden. 

Ik ben heel slecht in kleding kopen als het moet, gewend als ik bentweedehands winkles af te struinen en als ik iets leuks zie het tekopen. Nu moet ik toch echt winkel in winkel uit en ik haat passen! Vande week met dochter Saskia 4 winkels gedaan en ik had het helemaalgehad. En nog niks gevonden ook. Tien jaar geleden toen dochter Jessekatrouwde was het ook al zo’n crime. Maar het is voor het goede doel! Enik zie er natuurlijk graag leuk uit, zo ijdel ben ik wel.

Vanmiddag ter ontspanning eerst maar eens een lekkere wandeling in de buurt met Img_1494_2Kim, verder door de duinen en eindigend op het strand hebben we onseigen langdurige samenzijn in het zonnetje gezet.  Het was perfect weeren de natuur is zo overvloedig mooi en staat zo uitbundigin bloei dathet haast niet te bevatten is. Ik stond onder een boom met takken zozwaar van de bloesem dat het papieren slingers leken. Vreemd hoeechtheid soms zo echt is dat het wel namaak lijkt.

3 gedachtes over “Trouwen en houwen

  1. Janke Elliott

    Heerlijk dat wij er zo ook een beetje bij kunnen zijn Margreet.Zo’n mooi sfeertje een high tea.Van harte nog gefeliciteerd met jullie jongste dochter.
    Wat leuk Niek met zijn Christopher Robin muts.
    Is de jongen met de zwarte krullen Saskia’s vriend?

Geef een reactie

