Voor de mensen die me vroegen via mail of anderszins, nee, ik was niet ziek de afgelopen weken.

Ik had de laatste 2 weken voor Pasen besloten een ‘Daniels fast’ tedoen. Wel gezond eten, maar een aantal dingen die belangrijk voor mezijn laten staan

Een gedachte over “

  1. Dinie

    O ja, ik proef het opeens weer. Maar gauw maken. Heb ik nooit meer gedaan. En ik kan de ttok best krijgen hier. Hankuk hoera.
    Fijn overigens dat er nu een winkel is waar je wat ingredienten kunt krijgen. Cook up a storm! Mama/Oma is straks nog nooit zo populair geweest.

Geef een reactie

