Ik kan het niet uitstaan

Ik mag niet schelden van mezelf maar ik heb het lekker toch gedaan. Een hele serie, hele lelijke woorden heb ik in de donkere straten, op weg naar huis, uitgespuugd. Mijn fiets is gestolen! En niet alleen dat, met de fiets ook de inhoud van mijn fietstas: een nieuwe badjas voor Kim, een overhemd en een trui. Ik heb wurgneigingen. Weliswaar ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de sleutel in het slot heb laten zitten, maar dan nog heeft niemand het recht met z’n tengels aan mijn fiets te zitten. Ik moest met de tram terug. En nu moet ik weer achter een fiets aan. Ik weet dat de mens van nature geneigd is tot alle kwaad, maar als ik er dan zo weer mee geconfronteerd wordt kan ik het toch niet geloven.

MIJN fiets, MIJN spulletjes, hoe haalt iemand het in z’n hoofd…..

Een gedachte over “Ik kan het niet uitstaan

Geef een reactie

