Dagboek van een verhuizing

Al lange maanden ben ik op zoek naar een andere bank. Overtuigd aanhanger van het hergebruik van spullen zoek ik dus al lange tijd naar iets geschikts op Markplaats.nl. Na veel vijven en zessen had ik een bank gevonden in Nootdorp. Ik ben hem uit gaan proberen, goed bekeken op verborgen gebreken en tot koop overgegaan. Aardige man die hem verkocht. Volgens mij net gescheiden of zo. Maar goed. Wie iets nieuws koopt moet van zijn oude spullen af. En daar heb ik een hekel aan. Hoewel ons bankstel minstens 10 j. geleden bij de Kringloop is gekocht voor peanuts, had ik er toch moeite mee het bij het oudvuil neer te zetten. Het zag er niet meer uit, maar zat daarentegen nog prima. Ooit was het een duur merk bank geweest, dat voelde je temeer wanneer je het ding verplaatsen wilde. Loodzwaar.

Welaan, dochter Saskia was toch haar kamer aan het herinrichten. Spullen van een atelier dat te duur werd moesten weer een plekje op haar kamer krijgen, daarvoor moesten natuurlijk weer andere spullen wijken, kortom het was weer Boedelbakkentijd.

Loodzware bank van den Haag naar Utrecht. De trap op was een heuse krachttoer. En lukte het om het gevaarte 2trappen op te krijgen naar Sas’ haar kamer? Na 3 pogingen moesten Kimen Luuk het opgeven. AfbbankAfbbankenAfbluukenbank
Afbkimenbank

Dat werd dus een tocht met bank naar het grofvuilstation. Vervolgens een bed van Utrecht naar Den Haag, hoogslaper van 1 adres in Utrecht naar Saskia’s kamer, bank van Nootdorp naar Den Haag.

Ik ben nog moe en stijf van al het gesjouw. Maar 2 huizen zijn er zeker op vooruit gegaan!

Hier nog een plaatje waarvoor alle moeite gedaan werd

From trial and error with a couch

4 gedachtes over “Dagboek van een verhuizing

Geef een reactie

