All dressed up and nowhere to go

Gisteren aanwezig geweest bij de presentatie van Lukas z’n EP,een CD met 7 songs. Ik was natuurlijk zeer trots op hem.
Hij heeft er keihard voor gewerkt en het is een hele Cdluukprestatie van hem en Ravinia, z’n ‘agent’. De CD is in eigen beheer uitgegeven. 
Er zijn enkele recensies verschenen die meest positief waren.

Als je op het plaatje van de CD hoes klikt kom je op de site waar je zelf een CD of een USB stick met de muziek bestellen kunt.

Wat was het gisteren trouwens opeens warm, zeg! zaterdag hebben we zelfs nog heerlijk in zee gezwommen. Onverwacht toch nog even de zomer.

Saskia was er gezellig. Weer lekker bijgekletst.

Een gedachte over “All dressed up and nowhere to go

  1. Wij hebben een buurjongen die ’s zomers iedere dag rondjes scheurt in een oude crossauto door hun weiland. We kunnen de tv of elkaar dan nauwelijks verstaan. Wanneer hij geen rondjes scheurt is hij aan het sleutelen en dan iedere keer top gas geven om de moter op volle toeren te laten draaien. Ik dacht dat ik mijn driftige inslag een beetje kwijt was, maar nu ben ik toch wel in staat tot erge dingen. Leuk trouwens om zo ver weg je log te lezen. Een stukje thuis. Donderdagavond landen we d.v. weer op Schiphol.

Geef een reactie

