Geen voetbal gekeken…maar King Arthur, tot ik van de wereld was..

Geheel geradbraakt na een lange dag kerk-in-de-steigers-feest, lig ik in het duister op de bank en zap net zo lang tot ik bij een film uitkom op Canvas (heerlijk, geen reclame!!) King Arthur. Een film in het genre The Gladiator: verstand op nul en lekker laten meeslepen. Nou dat meeslepen lukte goed, af en toe opende ik een oog en zag ontzagwekkende gevechten en romantische scenes. Dan gleed ik weer terug in mijn coma. Bij tijden had ik nog de tegenwoordigheid van geest om te merken dat het erg stil was buiten, geen toeters, geen vuurwerk dat anders bij elk Nederlands doelpunt door de buurt klonk. Toen het geluid van een aarzelend toetertje mij bereikte in mijn half bewusteloze toestand toch maar even de score gecheckt. Oei, dat zag er niet best uit….Een hoop teleurgestelde mensen vanavond…Waaronder mijn eigen lief, die nog in de kerk met een groepje aan het kijken was. Ik werd een beetje wakker.

We hadden een vermoeiende maar leuke dag achter ons liggen. Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met improvisatietheater. Marianne, onvermoeibaar organisatietalent in onzeDsc00942 gemeente met onstuitbaar en aanstekelijk enthousiasme, gaf een workshop. De kunstexpositie was mooi, de golfsurfclinic (van onze eigen surfdude Ravinia, Golfsurfdudeall the way from Utrecht!)een succes (maar 1 persoon was z’n bril kwijt geraakt…), Kim heeft zich schor gepraat in z’n Van Gogh workshop, de veiling liep goed ook al was er maar een klein groepje mensen. Ons huis is voor 120 euri geveild voor een weekendje, Lukas z’n CD (‘All dressed up and nowhere to go’) voor 20 euri per stuk, ik heb een schoonheidsbehandeling binnengehaald voor 65 euri, Kim een knipbeurt enz. enz. Oh, wie nog interesse heeft in de huizen voor een weekendje of zelfs een zomervakantie in mooi Den Haag of Scheveningen kan nog bieden! Mail me maar. Ook Lukas z’n CD is te bestellen via zijn website, voor 8 euri, maar voor 10 (of meer) wie onze of zijn kerk wil steunen! ovv Ichthus Den Haag of Noord West Utrecht🙂

En zelfs de zon scheen tijdens de BBQ!Oudledendagzelfs_de_zon_scheen

Dit fotomodel hadden we speciaal voor deze dag ingehuurd om onze foto’s extra mooi te maken ..We moeten wel af van ons duffe imago als kerk, toch? (great picture Suus!)

Ze poseert nu even gratis voor de lol met mij.

kijk hier voor meer foto’s (er deden nl. heel veel mensen mee die geen familie van me waren) van een intensieve maar gave dag.

En nu nog de euries tellen!

2 gedachtes over “Geen voetbal gekeken…maar King Arthur, tot ik van de wereld was..

  1. ja, ook over dingen die een tijd geleden gebeurd zijn. Gonnie was hier en toen ging niek vertellen dat hij drie was geworden en dat allebei de oma’s (oma ezel en oma en opa gina en charlie) en er waren en heel veel kadoos…wat kreeg je dan, zei Gonnie.Lang nadenken en toen zei Niek, klei.

Geef een reactie

