punten en komma’s

Ik heb nachtmerries tegenwoordig over punten en komma’s. Hoofdletters en kleine letters. ‘Intern en extern’…Komma’s en punten rennen elkaar achterna, buitelen over elkaar heen, zitten achter mij aan, maar ik krijg ze niet te pakken als ik me omdraai. Hoofdletters lachen me uit terwijl kleine letters zich onzichtbaar maken en tevoorschijn springen om mij te laten schrikken. Als ik iets met Intern wil doen schreeuwt Extern dat ik hem niet moet vergeten en Intern kijkt me dreigend aan als ik iets met Extern doe.
Zwetend word ik wakker. Heb over m’n werk gedroomd. Het is de MCH Huisstijl die me parten speelt. Ik die graag de grote lijnen vasthou en met brede passen door het leven en de wereld loop ben eigenlijk niet zo van de punten en de komma’s. Mijn moeder zei vroeger bij hevige frustratie ergens over: "ik krijg er een punthoofd van" Helemaal toepasselijk hier. Het is voor mij een enorme oefening in precisie en vooral consequent zijn. Wat is werken toch leerzaam om het maar positief uit te drukken. Ieder tekort is een uitdaging tot verbetering, hoe vind je die?

Als ik nu thuis leer consequent mijn sleutels op dezelfde plaats te leggen ben ik geslaagd in de oefening. Het baart me enige zorgen, om eerlijk te zijn….

Puerto Rico
Maandag vliegen we naar Boston. En de volgende dag naar PR. Vanaf dan is het:
Mf00045cgreetingsfromsanjuanpuertor
Ik ben wat aan het lezen over het eiland. Interessante zaken zal ik vermelden hier!

Hier alvast de link naar ons Guesthouse Andalucia…

6 gedachtes over “punten en komma’s

Geef een reactie

