stewwetjes

Stewwetjes zie ik, zelfs zonder hulp van m’n kleinzoon Niek, die ze maakt van klei. Ik zie ze voor m’n ogen dansen na weer 8 uren achter de PC gezeten te hebben. Dit keer betaald en dat voelt toch altijd goed! Niet dat ik hebberig ben, hoor….Maar een dienstmaagd is haar loon waard, toch?

Welaan, ik heb een leuke afdeling met leuke collega’s getroffen. Ben heel content. Mijn werk zal vooral bestaan uit veel werken met het plaatsen van berichten, advertenties e.d. op de website van MCH Westeinde. Neem maar een kijkje op de site. Veel info, ook over ziektes en aandoeningen!

6 gedachtes over “stewwetjes

  1. Suzy

    de anonieme ben ik. Ik had blijkbaar dus alleen m’n mailadres ingevuld omdat ik teveel met m’n pagina naar onder stond…
    Wanneer ga jij naar Jes en Dos? Een keer in de weekend kan ik ook

Geef een reactie

