weer geld aan het eind van de maand!

Even een snelle update! Volgende week begin ik (14e etage!) op de afdeling interne en externe communicatie van het Medisch Centrum Haaglanden lokatie Westeinde als, niet helemaal Mch_westeinde_2aduidelijk nog, maar een soort vliegende keep, zeg maar. Ik vind het echt leuk zo eens een kijkje te kunnen nemen in een heel andere werkomgeving dan ik tot nu toe gewend ben! Sinds 1996 heb ik achtereenvolgens bij een onderzoeksinstituut gewerkt in Wageningen als herintreedster. Receptioniste/telefoniste. Was leuk om mee te starten en heb er veel geleerd, puur alleen al met vertrouwd raken op computer en zo. Dat was nog de ‘bibber-ik durf- dat- ding -niet-aan -te- raken- want- straks- is- alles- weg-fase’. Dat gebeurde dan ook prompt meermalen per dag…Toen fractie-assistente bij de ChristenUnie-SGP en daarna bij ChristenUnie Tweede Kamer.

En nu dus de medische wereld. Ben ik altijd in geinteresseerd, genoeg kwaaltjes (ha,ha). Nee, vooral het communicatiegedeelte lijkt me erg leuk. Ik zal niet direct redacteur van het personeelsblad worden, gelukkig niet, maar om te ondersteunen en te zien hoe het reilt en zeilt op zo’n afdeling, prima! Wie weet waar ik op deze manier nog inrol op mijn hoogbejaarde leeftijd…

4 gedachtes over “weer geld aan het eind van de maand!

Geef een reactie

