verlovingsfeestje – na 45 jaar

Img_0279_editedM’n eerste verlovingsfeestje sinds 45 jaar! m’n oudste zus Loes verloofde zich officieel, en het feestje werd gevierd in onze huiskamer in Schiedam. Het maakte diepe indruk op me en er ontstond direct een hevig verlangen in mijn kleine meisjeshart zelf ooit ook zo te verloven met mijn prins. Ik was 8 jaar en de receptie had me betoverd. Iedereen kwam in z’n mooiste kleren cadeautjes brengen, er waren lekkere snacks en drinken. Het kon niet op.

Het is er bij mij niet van gekomen. De tijd voor ons huwelijk was zo kort dat er geen officiele verloving meer inpaste!

Maar nu dan toch weer een verloving, van zoon Lukas en zijn Ravinia. Weliswaar geen receptie, gelukkig niet want dat zou wel een grote heisa geweest zijn in onze huiskamer. Maar wel met beide families. Patricia, de moeder van Ravinia, Eugene haar broer met zijn drieling Abigail, Sheryl en Amber! En Glenda, de zus. Wij waren er ook allemaal. Niek genoot van het kindergezelschap en alle andere speelpartners!Img_0259  Patricia had alle eten meegenomen en twee taarten…

Het was het beste verlovingsfeestje sinds jaaaren!!

Img_0269_edited

Img_0278_edited

Ravinias_mom_patricia_and_her_grand Img_0264
Img_0277_edited

5 gedachtes over “verlovingsfeestje – na 45 jaar

Geef een reactie

