gina en charlie houden de wacht

Img_0148

Onze 2 poezen Charlie en Gina als sfinxen op ons bed. De mummie tussen hen in zijn mijn benen…

Img_0212_2

Onze poes Gina in
een schattige slaaphouding:neusje
tussen de pootjes.

 

 

 

 

 

4 gedachtes over “gina en charlie houden de wacht

  1. saskimo

    mutti i love you! i think you made the right decision, i know how hard it can be to make such a decision but i am sure that you are following your heart right now. ik schrijf engels, omdat ik de hele dag met dushi en steve (van de band beggars fortune) op stap geweest ben en engels gepraat heb.Maar als ik jou was zou ik straks even lekker ook van niek en krisje gaan genieten..kisses and a huge knuffel. ik bel snel.

  2. Geen donderslag bij heldere hemel maar toch enigszins verrast. Je moet wel met je
    ‘grote zus’ overleggen hoor. Maar wel heerlijk, kunnen we elkaar weer eens zien en wellicht een museum bezoeken. Als je ooit weer gaat werken dan nooit meer 4 dagen per week.

Geef een reactie

