2 februari moet je erbij zijn

Poster_benefietoptreden_1_klein_2

Wie een kerk wil verfraaien en daar geld voor moet sparen wordt steeds creatiever. Ik vind dit een zeer fraaie poster (ontworpen door Michael Lubbers) voor een zo mogelijk nog fraaiere activiteit om geld te verzamelen: 2 steengoeie artiesten die een avond hun geweldige talenten inzetten om ons als kerk te helpen weer minstens 1000 euri bij elkaar te sprokkelen voor een mooi interieur.

Mensen, kom in grote getale, neem vrienden en familie mee, nodig de buren uit, collega’s, de straatkrantverkoper, je kapper, het maakt niet uit! 

Een muzikale traktatie in het folk/rock genre, en ook nog met uw geld investeren in schoonheid.  En dat voor 5 euro!!!

Mail, bel of kom gewoon en koop een kaartje bij de zaal. Tot 2 februari!

2 gedachtes over “2 februari moet je erbij zijn

  1. Janneke

    Fantastisch! Nogmaals van harte, Margreet!

    En over die mannen in de nacht, mijn man is toevallig zo’n uitzondering. Niet dat hij niet moe rondliep in de kraamweek bij Hanna, maar hij heeft s’nachts altijd makkelijker een luier kunnen verschonen of iets dergelijks dan ik dat kon. HJ bracht Hanna in het begin naar mij toe en haalde haar weer bij mij weg. Ik hoefde dus maar te voeden. Hij was dan ook degene in het begin die wakker lag om te luisteren of ze nog wel ademde😉 terwijl ik al weer in dromenland was. En HJ gaat er trouwens nog steeds s’nachts uit als er iets met Hanna is.
    Zo kan het dus ook :)! Ben alleen wel heel benieuwd of dat deze keer ook weer zo zou gaan…

    Leuk trouwens dat je er de eerste nacht van Kris zijn leventje bij bent geweest!
    Weet je trouwens toevallig de titel van dat boekje dat Niek als voorbereiding gekregen had?

    Groetjes

Geef een reactie

