love is blindness

U2 – Love is blindness.

Ik kende het lied zonder dat ik het wist. Het blijkt een van de nummers te zijn die onze zoon Lukas als een van de mooiste nummers van U2 beschouwt.

Het zal dus ongetwijfeld vaak geklonken hebben op de achtergrond toen hij nog thuis woonde. Zo heb ik heel wat grunge muziek uit de jaren 90 onbewust tot me genomen. Ik hou van alle soorten muziek maar ben erg slecht in het traceren van wie welk lied zingt. Ik kan echter meestal bij Luuk terecht. Ik hou van die melancholische folk/rock muziek die hij o.a mooi vindt.

Als je zijn zijn un-plugged versie wil horen van het mooie Love is Blindness, opgenomen in zijn huiskamer moet je hier klkken.

7 gedachtes over “love is blindness

Geef een reactie

