2008

Lieve lezers van mijn weblog:

ik wens jullie allemaal een goed en gezegend 2008

Img_0066

Deze regenboog zagen we vandaag op terugweg naar huis vanuit Antwerpen. Het deed ons denken aan Gods belofte Zijn wereld trouw te blijven, in de seizoenen en jaargetijden (slechts een kleine opwarming heeft al ongekende effecten op ons leventje).

In de dienst in de christelijk gereformeerde kerk in A. ’s ochtends lazen we uit Jesaja 43:19. "Ik doe iets nieuws" zegt God, "heb je het nog niet opgemerkt? Ik baan een weg door de rivier, en maak een pad door de woestijn."

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de preek wat langs me heen heb laten gaan, deels omdat ik slaperig was, maar ook omdat de tekst me greep. Ik kreeg nieuwe moed en kreeg weer zicht op Gods grootheid. Hij doet dingen die geen mens bedenkt of voor elkaar krijgt. In het groot en kosmisch door Jezus te sturen, maar ook in het klein en miniscuul in mijn eigen leventje, door tot mij door te dringen met Zijn liefde.

Dat God veel nieuwe dingen mag doen in mijn en jullie leven!

nog wat foto’s van 2 trotse oma’s en een opa

Img_0021Img_0045_1Img_0042_2

Een gedachte over “2008

  1. Wij wensen jou en Kim,de kinderen en kleinkinderen ook al het goede voor het nieuwe jaar. Wij zijn nog in Duitsland en hebben weer de hele dag in de sneeuw gespeeld met onze latjes. Heerlijk.

Geef een reactie

