nog 3 nachtjes slapen…

Vrijdag vertrekken we voor een week naar Boston in de VS. Mijn schoonmoeder van 85 heeft onlangs leren mailen en verzendt sindsdien “monday-notes” in plaats van haar (onleesbare) handgeschreven briefjes over haar belevenissen van de afgelopen week. Er is een ingewikkeld systeem van wie er op die lijst kwam te staan. Sommigen hadden het voorrecht regelmatig gebeld te worden, anderen kregen het briefje en weer anderen hoorden zo af en toe eens wat. Maar het rouleerde en je wist nooit op welke lijst je nu stond. Nu met de mail is het probleem opgelost: de hele bubs in een keer! Leuk, voor iemand van die leeftijd!

Goed, in de mail van vandaag stond al een programmaatje voor ons bezoek van de volgende week, ballet, muziek misschien nog toneel. Ik krijg er helemaal zin in. Ik hoop zo dat ik bij terugkeer niet te veel last van jetlag heb!! Ik kan het me op m’n werk niet permitteren, dus dat wordt nog spannend.

Heeft iemand goeie anti-jetlag tips? Is het goed om slaappillen te nemen op de terugreis zodat ik niet een nacht oversla, vraag ik me af. We vliegen nl. ’s nachts terug….Ik hou me aanbevolen voor advies.

4 gedachtes over “nog 3 nachtjes slapen…

  1. Christine

    ‘k Zou geen pillen nemen in het vliegtuig. Kijken hoe het lukt om te slapen in de plane, daar zou ik dan weer van af laten hangen of je thuis nog naar bed gaat. Vooral niet teveel overdag gaan slapen als je terugkomt! En op tijd opstaan de volgende dag!
    Kus en have fun!

Geef een reactie

