Ik heb nog een paar minuten

Eindelijk m’n blogs op de site gezet, zonder plaatjes, maar goed. Nog een paar minuten over, dus even de laatste indrukken.

Vrijdag, 4 mei

Weer is nog steeds prachtig. Droog, droog, droog..Maar dankzij de regen van zondagnacht staat alles nog volop in bloei. Overal langs de huizen de prachtige lelies in blauw, paars, geel, lila en andere mogelijke kleurencombinaties. Blauwe regen, klimrozen, Wisteria, Seringenbomen en ga zo maar door. De geuren van al die bloemen door elkaar en de doordringende geur van de koolzaadvelden die in volle bloei staan zal ik forever met deze vakantie associeren!

Gisteren in een museum van de 1e en 2e WO geweest. De treinwagon waarin, wrang genoeg, de overwinning op Duitsland van de geallieerden in de 1e en de overwinning van Duitsland op Frankrijk in 1940 getekend werd, stond er opgesteld. Ergens middenin een klein gebouwtje in een bos in Compiegne. Zo’n onbekend plekje en alle ‘grootten’ uit die tijd waren er vergaderd.

6 gedachtes over “Ik heb nog een paar minuten

  1. ja, maar het uitnodigen voor een vergadering van meerdere deelnemers is me nog in het geheel niet duidelijk. Verder vind ik het een geweldig makkelijke manier van agenda’s bijhouden! Kom je mij een keer de fijne kneepjes leren🙂

  2. Lukas

    Prima! Het belangrijkste is de tweede tabblad als je een nieuwe afspraak maakt. Hierin zie je de beschikbaarheid van iedereen die aanwezig moet zijn en kun je een vergaderruimte opgeven, waarna het in de agenda meteen gereserveerd is…

  3. Johnf802

    Howdy! Would you mind if I share your blog with my twitter group? Theres lots of people that I believe would really enjoy your content. Please let me know. Thanks dfkddgedeeed

Geef een reactie

