zomer?

Strand_2_stoelen Deze foto onlangs genomen vanuit een strandtent…Ik zat achter glas en het was droog, dat wel.

Maar de foto geeft wel mooi weer hoe het momenteel op het strand is in Scheveningen…

Leeg.

Over Margreet

Ik vind het heerlijk om te peinzen over de dingen van alledag, de grote en de kleine. Mijn interesses? Lezen, gesprekken met vrienden en kinderen, koken, tweedehands spulletjes zoeken, films kijken, mijn kleinkinderen, mijn Amerikaanse en Franse familie, te veel om op te noemen. Het volle, rijke, soms moeilijke leven met zijn ups en downs, daarover schrijf ik, met plezier.
Dit bericht werd geplaatst in Daily life. Bookmark de permalink .

5 reacties op zomer?

  1. Christine zegt:

    Leuk zo’n familie-update! Blijf ik een beetje op de hoogte! Gaat Luuk werken bij het onderzoekscentrum bij de VU?
    Ik hoop tot snel!
    Kus

    Like

  2. margreet zegt:

    nee, in Antonie v Leeuwenhoek. Back in Holland!!! Hoe gaat ut? Alles weer normaal of nog raar? Zal je gauw bellen

    Like

  3. Christine zegt:

    Ja, ik moet echt uitkijken dat ik er niet chagerijnig van wordt, het lijkt wel herfst vandaag, is toch niet normaal…

    Like

  4. Thea zegt:

    Wat triest voor al die vakantiegangers. Ze hadden beter naar Argeles kunnen komen. Prachtige stranden en prachtig weer.

    Like

  5. margreet zegt:

    heb je Boule d’Amont al gezien? Onze B&B? ‘Bed and Breakfast’ oftewel ‘Ben zeer Benieuwd’…

    Like

Geef een reactie

