kogel door de kerk

Nou, het heeft lang geduurd. Maar eindelijk kan ik dan meedelen dat ik aangenomen ben in de Tweede Kamer als secretaresse bij de ChristenUnie van 2 kamerleden. Wie het worden weet ik nog niet. Misschien kan ik wel een soort "idols" organiseren! Alle zes mogen ze opdrachtjes doen en dan kies ik de leukste twee eruit…

Nee, zonder dollen, ik ben heel trots dat ik het geworden ben en vrijdag hoor ik meer over allerlei practische zaken.

Bedankt Ravinia en Minke voor jullie Onmisbare Steun!

Tien jaar geleden liep ik voor het eerst bibberend een uitzendbureau in…misschien zou ik een baantje kunnen vinden…. Ik voel me echt gezegend dat ik sindsdien steeds weer een plek vond waar ik m’n talenten heb mogen ontwikkelen.

Herintreedsters van Nederland, laat je niet afschrikken, zet door, we kunnen het!

8 gedachtes over “kogel door de kerk

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    Leve de herintreders/intreedsters!

    Alleen jammer dat je gelovig bent. Geloven is het tegenovergestelde van weten.

    Elk geloof is bedoeld om “het volk” dom te houden. Alleen dmv wetenschap zal de mensheid iets bereiken.
    Koen
    ps ga maar na wat er gebeurt als je de bijbel woord voor woord gelooft.

    God is alwetend EN almachtig
    In de beginne is er niks
    God schept een paradijs, duwt er mensen in
    Die mensen begaan een zonde (wist god van te voren; hij was alwetend remember)
    en vervolgens zijn alle nare dingen in het leven straffen van god voor deze zonde….

    Ofwel god is geen liefhebbende god
    ofwel god is dood
    of religie is inderdaad de opium van de massa’s en niks anders dan verblindende onzin.

Geef een reactie

