opaomahallooo

Fotos_niek_013_2 

Vanmorgen ging op m’n werk de telefoon!  Met Griekenland, hoorde ik iemand zeggen. Jes natuurlijk…En ja hoor, Niekepiek was er ook bij…oma opa auto vliegtuig luuk schoenen aan water sitta sula motor pappa hallo…een heel verhaal over z’n Griekse vakantie.

Ik kan weer even vooruit!!!

3 gedachtes over “opaomahallooo

  1. Herkenbaar, zowel het zien van al het onkruid in je leven als het zien van de bloemen. Ik probeer elke dag iets te bedenken waar ik dankbaar voor kan zijn, daardoor zie ik elke dag een bloem, hoeveel onkruid er ook is!

  2. Annelies

    Ik maak net een things-to-do-lijstje en dat staat vol met al die vervelende klusjes. Ik schreef er wel bij de Indische Kers zaaien, maar ik vind het heel moeilijk om voor die leuke dingen dan ook xe8cht tijd te maken. Pas als het huis aan kant is neem ik daarvoor geniettijd.
    Goed om te lezen dat je hebt geleerd daar tijd voor te maken. Wat een mooi beeld dat je nu de bloemen weer kunt zien…
    En de kinders? Die zien in het onkruid juist de bloemen – en plukken klaver, grasbloemen, paardebloemen.

Geef een reactie

