2babes

Ik moet hier toch even melden dat ik een beroemde buurvrouw heb! Ze kwam me vanmiddag vertellen dat ze een programma doet voor RTL7 dat 2babes heet.

De blonde babe, Gina, is mijn buurvrouw.
Nu ben ik niet een regelmatige kijker van RTL7 programma’s maar ik heb beloofd dat ik een keer ga kijken: elke vrijdag en zaterdag om 01.00 uur ’s nachts….gaap….! Gina en ik hebben website-adressen uitgewisseld dus ik vind at ik even reclame voor haar moet maken. Maar ik heb zelf nog niet gekeken, dus…

6 gedachtes over “2babes

  1. Thea

    Allebei een avondmens is ook lastig. Je komt hasst niet meer in bed ’s avonds en je komt er veel te laat uit. Ed is dan om 10.00 uur wel op z’n werk maar voordat ik in de kleren ben is de morgen echt voorbij.
    Zondag’s moeten we een wekker zetten om op tijd in de kerk te zijn. Heerlijke herinneringen trouwens.

  2. Maikel

    Hey ik heb naar de 2babes gekeken en ben fan van babe rachel,wat een mooie exotische vrouw,heeft veel te bieden en is zo talent vol!Ja die vind ik toch wel de spraak makende van de 2.Maar overigens zij ze beiden top meiden.
    Een echte fan van de babes

  3. Shanite

    Hoi ik kwam deze side tegen en wilde even vertellen dat iknaar de 2babes gekeken heb en vind het een heel leuk spontaan programma.Inhet leven is niets stom ,mensen houden er van om altijd over anderen te praten en in de praktijk is bewezen dat men dat graag doet met negatieve woorden!Ik vind ze beiden top meidenen ze doen het geweldig….het is snachts dus je moet het dan ook echt over iets gaan?Maar ja Rachelis zeker een talent vol persoon en ik weet welzeker dat wijveel van haar zullen horen…veels positief..jammer dat mensen het andere mensen nooit gunnen!!!Gena is een heel leuke meid en samen zijn ze toppers!!hoop veel meer van ze te zien..op andere gebieden…want je moet ergens beginnen.

  4. janet

    ik kijk heel graag naar 2 babes, en beiden zijn zo leuk. ik heb een stukje gelezen, dat babe gena het programma schrijft, en babe rachel eigenlijk het hoofdpresentatrise is. ik zag ze laast by jensen, en babe gena heeft toen echt de show gestolen met haar humor. rachel is wat serieus, en gina wat vrolijker en weet wat grapjes zijn. ik kijk er echt naar uit om ze beiden snel weer te zien, en gena en rachel zingen ook, en giena acteert ook, dus dat komt allemaal wel goed. dus iedereen blijf kijken en blijf ze volgen. janet

  5. jan visser

    mevr daar boven heeft gelijk. mensen willen heel graag vaak slechte dingen over mensen schrijven. maar waarom. 2babes zijn erg leuke meiden, en ik heb ook met ze samengewerkt, en ze zijn heel erg aardig en hebben veel talent. gena is mijn schatje, want zij heeft iets by haar wat niemand heeft. ze kan iedereen altijd laten lachen, en staat heel sterk in haar schoenen, maar is ook nog eens model. ze is ook heel erg mooi, prachtige vrouw om te zien. even voor de duidelijk, gena en rachel presenteren het, maar gena draagd het programma, en rachel lult maar wat mee, erg grappig, en ze moeten wel wat, want wie kan nou serieus over sex gaan praten? dus ik vind dat ze het topie doen..erg lief en absoluut niet ordinaire. ze moeten door naar een middag show, zal veel kijkcijfers trekken. mijn mening. love you girls

Geef een reactie

