soms…

Soms denk ik: waar zijn we aan begonnen?? Twee kleine katjes die door de kamer vliegen is nog grappig en vertederend. Ze wegen niets en ach, zoveel schade richten ze dan nog niet aan. Maar nu hebben we twee bijna volwassen katten die met nog meer energie door de kamer vliegen en vervolgens het liefst neerploffen op mij dierbare zaken, zoals m’n antieke servies of zo.

Ze gebruiken het liefst de bank en stoelen als krabpaal en vooral Gina vindt de meest obscure plekjes om etterig te zijn. Zit ik lekker de krant te lezen, moet ik haar weer uit m’n planten plukken, of van de bovenste boekenplank halen waar ze de boeken naar beneden duwt. Ze is overal en altijd op zoek naar planten en bloemen om die vervolgens kaal te vreten…M’n met liefde gekoesterde orchidee-stek uit Korea kreeg dit jaar voor het eerst bloemetjes..dacht ik…De volgende dag waren ze spoorloos verdwenen en ik heb een ernstig vermoeden dat Gina ze als toetje heeft opgegeten..
No peace for the wicked.


Poezen_feb_2007_3

Ik vind poezen leuk, maar alleen als ze slapen!!

4 gedachtes over “soms…

  1. Ik vond het stiekem toch altijd wel weer heel leuk als de katten weer eens de halve achtertuin meenamen naar mijn bed, al schold ik ze meestal verrot als ik in mijn bed kroop en er weer een zooi takjes, modder en zelfs slakjes onder mijn dekens lag!

Geef een reactie

