verjaardagsfoto’s

Niek is van de MP3 generatie: Oma, moet je m’n CD horen!Niek_2_jaar_002_1 Niek_2_jaar_023_1              

Kaarsjes uitblazen op de creche.

Niek_2_jaar_met_kim Kleine keien, kleine keien
Grote keien, grote keien,
Hele grote keien
Gat in de weg

5 gedachtes over “verjaardagsfoto’s

  1. janke

    Ha Margreet,
    Gezellige post.net of ik weer even bij je langs kon in de Wortmanstraat.
    Ik ben ook net weer een beetje bezig met de Inklings.
    Ik krijg zin om ook Descent into Hell nog een keer proberen. 25 jaar geleden begon ik eens aan Charles Williams ,maar was toen bang dat het te eng zou worden.
    Heb jij trouwens Iris ,dat boek over de laatste jaren van Iris Murdoch(metAlzheimer’s) gelezen?
    Ik vond het heel ontroerend.

  2. margreet

    Nee, ik heb het boek niet gelezen. Er is ook een film van gemaakt, maar niet gezien. Ik wist niet dat het op een boek gebaseerd was, dat lijkt me mooi om te lezen, zal het opzoeken. Waarom bedankte je me trouwens??

Geef een reactie

