paradise

Ik ben een paar dagen in Utrecht geweest bij de kids. Ik vind het altijd heerlijk dingen met hun te doen. Niks bijzonders, gewoon in de stad een kop koffie, een bagel bij Bagels eten, eten bij een van hen, kletsten, kletsen, kletsen…Ben bij Jes blijven slapen. Niek sliep goed door, maar was vroeg wakker, volgens Jes. Ik vond half acht wel meevallen, maar meestal slaapt hij langer door. Toen ik beneden kwam om naar de WC te gaan zag ik de familie lichtelijk slaperig op de bank liggen met de zaterdag cartoons aan. En ja, nu ook Niek vol aandacht. (Meisjes ontwikkelen dat talent toch eerder, denk ik, TV kijken, ha, ha.)

Tja, half acht zaterdagochtend, toch een beetje vroeg, vond ik na een kwartiertje cartoons gesampled te hebben. We besloten het nog even te proberen. Ik kroop lekker in m’n bedje en Jes en Niek kwamen me instoppen. Niek gebaarde dat hij bij oma wilde en ging lekker in m’n armen liggen, hoofdje op het kussen, heel stilletjes. Terwijl ik zachtjes z’n ruggetje wreef en m’n oude slaappliedjes repertoire doornam zag ik z’n oogjes langzaam dichtzakken.

Een half uur heeft hij zo geslapen, mijn arm werd langzaam lam, maar ik was in paradise!

3 gedachtes over “paradise

  1. Grappig, ik was in Den Haag afgelopen zaterdag (eigenlijk Rijswijk) en moest nog aan je denken toen ik op de tram stapte bij het CS!

    Lief hoor zo’n ventje dat je zo vertrouwt dat hij lekker gaat slapen bij je!

Geef een reactie

