storm en golven op nieuwjaarsdag

Nieuwjaarsdag in Scheveningen. De wind jaagt het zand langs de boulevard, de zee is woest, de hoge golven breken met witte schuimkragen langs de vloedlijn. Een blauwe hemel maakt het zicht helder en scherp. Onze wandeltocht eindigt in een van de vele cafees waar borden met ‘ erwtensoep met roggebrood en katenspek’ de koude wandelaars binnenlokken. Opgewarmd door soep en tosti’s (katenspek was op) keren we huiswaarts. 2007. Een nieuw jaar van de Here is gestart.

             Al m’n lezers wens ik een goed,

                     gezegend 2007!

5 gedachtes over “storm en golven op nieuwjaarsdag

  1. Janneke

    Ik wil morgenavond met HJ naar de bioscoop en wou naar Babel gaan met hem, maar hij draait helaas niet in Zwolle…
    Jammer! Het lijkt mij, zoals je al schrijft, een goede film!
    Dan maar ‘kruistocht in spijkerbroek’ of ‘zwartboek’…
    Groet

  2. Annelies

    Ha Margreet. Net de film op dvd gezien. Indrukwekkend. Tijdens het kijken dacht ik: ‘Hier heb ik toch eerder over gelezen.’ En inderdaad, dat was een half jaar geleden op je blog. Je hebt ‘m heel treffend ‘gerecenseerd’…

Geef een reactie

