lootjes.nl

Beste lezers, trek in dit digitale tijdperk nóóit digitaal sinterklaas lootjes met het idee dat dat sneller of handiger zou zijn.. Wat er ook beloofd wordt, jullie zullen er voor immer spijt van hebben. Ik heb me laten verleiden en het resultaat: iemand op de bewuste avond gaat naar huis met een dubbele buit en een ander ontvangt niets, rien du tous (of toutes?) Dat is niet leuk. Sterker nog dat is sterk balen. Zeker wanneer de niet-ontvangende partij de vriendin is van je zoon die voor het eerst meedoet en de dubbelop ontvangende partij je jongste dochter, die natuurlijk toch altijd al het verwijt hoort dat ze verwend is…..

Nou ja, het was niet meer te veranderen. Pas toen we 2 grote pakketten met dezelfde naam erop zagen drong de pijnlijke werkelijkheid tot mij door. Jesseka, altijd wat minder naief dan ik, zei dat ze er al bang voor was geweest.  Eerdere rondes met een andere site had namelijk steeds dubbelingen opgeleverd…

Cadeautjes delen was ook geen optie want alle cadeaus voor Sas waren naai-dingetjes en Ravinia naait niet…. Sint zal een retourtje Nederland moeten nemen om nog wat nabestellingen af te leveren, ben ik bang.
Verder was Sint in alle opzichten gezellig. Niek(m’n kleinzoontje van bijna 2) wilde niet slapen en heeft geassisteerd in het openen van vele cadeaus steeds vergezeld door de uitroep: ohooooo!!!!

Het blijft een leuk feest maar volgend jaar gewoon weer als vanouds: PAPIEREN lootjes.

Een gedachte over “lootjes.nl

  1. Lekker lullig zeg! Ik doe het nu voor de 6e keer via lootjestrekken.nl en heb nog nooit meegemaakt dat iemand dubbel getrokken werd. Begin hem nu toch wel een beetje e knijpen voor de door mij te organiseren kerst…

Geef een reactie

