geselecteerd als gefixeerd bericht

WELKOM OP MIJN WEBLOG
 
Hallo, leuk dat je op mijn blog bent!!  In de zijkolom kun je klikken op ‘over mijzelf’ als je meer over me wilt weten.  Voorlopig even kort maar krachtig: ik ben een vrouw met veel interesses, een gezin en een part-time baan.

3 gedachtes over “geselecteerd als gefixeerd bericht

  1. christine

    Ja, heb hem gezien, dat van die mascara en lipstick (vooral ’s ochtends in bed, haha) was mij ook opgevallen ja. Ik zat wel echt in de film en vond het plot spannend, en het brengt de oorlog toch weer wat dichterbij (waarbij ik altijd een diep respect voel voor de mensen die wel hebben durven handelen, ‘het verzet’) 2x ontroering: toen zij hoorde dat haar duitse liefje dood was en ze zo erg moest huilen, maar meer nog aan het eind, en dat ging wel wat dieper, dat je het land Israel zag, in oorlog, ik voelde een diep medelijden voor het joodse volk, die daarheen gegaan zijn na de ellende in europa en nu daar in de shit zitten, wat een opgejaagd volk, was opeens even pro-israel…

Geef een reactie

