meer foto’s

Boston_skyline
Boston city

Dscn0632
Yani, Robin, me and Kim; voor: uncle Woody, Lark, Mom

Gisteren een echte familiedag, opnieuw. In de ochtend in ganzenpas naar het winkelgedeelte in de buurt van waar Kim’s ouders wonen, Quincy Market. Woody en Mom lopen allebei nog goed, maar langzaam, dus het was een hele wandeling. Woody kocht cadeautjes, Lark en ik laarzen…op Mom’s creditcard🙂. Altijd leuk, shoppen met je schoonmoeder, tenminste deze schoonmoeder!

Thuis gekomen kwam Yani en uit New York de volgende broer: Robin. Weer in de grote kring, kletsen, lachen, herinneringen ophalen van ‘toen’. Ik ben op de leeftijd gekomen dat ik, als ik te hard lach, ik een snelle gang naar de WC moet ondernemen. Die duik heb ik wel een paar keer moeten maken! Vooral Kim en Robin samen, die anderhalf jaar schelen en veel samen optrokken hebben de gekste verhalen samen. Robin is een stand-up comedian-achtig iemand, dus ook uit m’n ogen vloeide het vocht rijkelijk.

Onontbeerlijk in de Batteau familie is muziek. Robin had z’n gitaar en mandoline meegenomen, Yani haar banjo, Lark haar stem! Er is zelfs een gezamenlijk lied geproduceerd, dat Robin uit gaat werken en misschien wel zingen op z’n volgende optreden in november. Cool. Dscn0563_1 

4 gedachtes over “meer foto’s

  1. mareetr

    nee, is Lark’s camara. De pret is dus nu voorbij want Lark is weer terug in Californie…De verleiding is groot er zelf een te kopen.Eerst de laptop-schok maar verwerken, ha,ha

Geef een reactie

