Jacob

JACOB


Tot U me zegent
laat ik U niet gaan-

de mankheid zal ik moedig dragen maar voor ik kreupel
dit nieuwe land
zal binnengaan
heb ik het nodig,
oh Heer,
dat u mij zegent

2 gedachtes over “Jacob

  1. sas

    hey moes, hoe is het dan? was de bruiloft mooi..?! ben zo benieuwd. was jen mooi? ik wacht op een gedetaileerd verslag hoor! smiley face. op gmail wilde je zaterdag chatten met mij, maar dat was Robb Ludwick die perongelijk in mijn box zat en niet ik…ik heb je dus niet genegeerd hoor. nou kzie je deze week weer! kus sas

Geef een reactie

