may I present…

MAY I PRESENT TO YOU:

Charlie (Chaplin), ons zwart-witte katertje met snorCharley ,

en Gina (Lollabrigida) ons tabbypoesje!!!!! Gina_1 

Echte (poezen)foto’s volgen, maar ik loop achter in technologisch opzicht en ben slechts in het bezit van een ‘gewone’ camera. Waar ik overigens mooie foto’s mee nemen kan, dus ik heb ook niet zo’n haast om een digitale aan te schaffen. Maar voor een weblog is het wel handig…Iemand nog een ouwetje ergens liggen?? (haha)

Charlie en Gina dus. De laatste bij de dierenarts nog ingeschreven als Trijntje, maar dat loopt niet echt lekker, Charley en Trijntje. Vandaar de naamsverandering.
Het gaat ze goed. Willen nog niet graag opgepakt, maar komen wel lekker naast me zitten en op schoot slapen, dus dat komt wel goed. Wel weer even wennen aan de geur van poezen in huis…En aan nageltjes die overal aan blijven hangen: daàg, bankstel. Hoewel, het valt mee. Het klinkt alsof er overal enorme halen in komen, maar ik zie eigenlijk nog geen schade.

Het is weer echt gezellig in huize Batteau. Pas op als je binnenkomt dat je niet een klein poezenlijfje onder je voet vermorzelt!

Geef een reactie

