poesjes!!

We hebben weer twee poesjes! Lotje en Minoes, onze laatste poezen zijn niet meer. Na een paar poezen-loze maanden waren we weer toe aan gezelschap. We hebben een zwart-witte met een zwart vlekje op z’n/haar neus en een grijze gestreepte. We denken dat het vrouwtjes zijn maar weten niet helemaal zeker….

Namen suggesties welkom!

PS Door migratie van Typepad naar WordPress zijn de foto’s bij deze blog verloren gegaan. In de toekomst zal ik ze weer plaatsen. Nog 700 blogs te gaan

16 gedachtes over “poesjes!!

  1. janke elliott

    Heeeeeejj margreet!
    Wat geweldig dat ik je gevonden heb.ik voel me net een kind in een speelgoedwinkel,probeer al je posts van twee jaar in 5 minuten te lezen!
    Wat een schattig kleinzoontje.
    kvond je blog via (mij onbekende) Vrouwkje maar die is bevriend met mijn neef michiel.
    Alles goed hier.tot schrijfs ,Janke

  2. Hoi Margreet,
    Ik las je reactie op mijn web-log. Ik moet even nadenken over die link met Michiel van der Ros, want die ken ik niet. Toen ging mij een lichtje op! Hij is een vriend van Anneke en die ken ik wel. Via haar web-log heb ik wel eens op zijn web-log gekeken en eens gereageerd op een berichtje. Vandaar… Grappig! Zo zie je maar weer hoe klein het wereldje is!

    Leuke foto’s trouwens!

Geef een reactie

