de jongste

Je zult het altijd blijven, de jongste thuis. En je oudere broers en zussen weten het altijd beter, tot aan m’n dood 🙂

In m’n blog over klussen maak ik de fout: Zoon Lukas heeft onze flat overgekocht.
Wie stuurt me een mailtje, prompt de volgende dag? Grote Zus Thea: het is gekocht of overgenomen.

Goed grote zus: Lukas heeft onze flat overgenomen. En om ieder misverstand te voorkomen: hij heeft er wel voor betaald. Gekocht dus.

Rechtgezet met dank aan een attente familie.

Over Margreet

Ik vind het heerlijk om te peinzen over de dingen van alledag, de grote en de kleine. Mijn interesses? Lezen, gesprekken met vrienden en kinderen, koken, tweedehands spulletjes zoeken, films kijken, mijn kleinkinderen, mijn Amerikaanse en Franse familie, te veel om op te noemen. Het volle, rijke, soms moeilijke leven met zijn ups en downs, daarover schrijf ik, met plezier.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op de jongste

  1. marja zegt:

    wow, dit klinkt super.
    Geniet lekker door.
    wij gaan vanaf vrijdag de vierde augustus twee weekjes drents genieten hopelijk zonder al te veel gemekker.

    groetjes, marja

    Like

  2. Janneke zegt:

    Nog een fijne vakantie verder! Ook straks met al jullie kids erbij!!!! groet

    Like

  3. Janneke zegt:

    Tja…geen herkenning voor mij…ik ben zo’n bemoeierige oudste 😉
    Groet!

    Like

  4. Thea zegt:

    Ik wilde je gevoelens sparen en stuurde je een email, maar jij maakt het nu openbaar.
    (niet boos zijn hoor)
    Je grote zus

    Like

  5. margreet zegt:

    niet boos, geamuseerd!

    Like

Geef een reactie

