niek wordt groot

Niek_15_2_1

Eindelijk heb ik weer wat foto’s losgekregen van Jes en Dos. Groot nadeel van de digitale camera, leuke plaatjes, maar voor ik ze op de computer heb!

Als je op de foto klikt krijg je een vergroting.

Niek_15_1

Niek_na_1_jaar_019_1Niek na de waterpokken

Over Margreet

Ik vind het heerlijk om te peinzen over de dingen van alledag, de grote en de kleine. Mijn interesses? Lezen, gesprekken met vrienden en kinderen, koken, tweedehands spulletjes zoeken, films kijken, mijn kleinkinderen, mijn Amerikaanse en Franse familie, te veel om op te noemen. Het volle, rijke, soms moeilijke leven met zijn ups en downs, daarover schrijf ik, met plezier.
Dit bericht werd geplaatst in niek. Bookmark de permalink .

6 reacties op niek wordt groot

  1. Lukas zegt:

    klinkt echt geweldig, wou dat ik er bij was! hebben jullie nog wat aan de mio?

    Like

  2. margreet zegt:

    nee dad heeft hem toch thuisgelaten, dus op z,n ouderwets met kaarten. vandaag weer naar Rome, Caravaggio-trail…ciao

    Like

  3. Sas zegt:

    je kan daar toch lekker gaan wonen! ik kom wel langs hoor! 😉 Jullie zijn echt vreselijk enthousiast zeg, grappig.

    Like

  4. Thea Buurman zegt:

    Waarom je nog in Nederland woont? Omdat ik daar woon!!!

    Like

  5. Hallo! Ooooooh, wat een schatje zeg! 😀 Ik hoorde er wel eens over van Saskia…
    Groetjes, Nelleke

    Like

  6. Echt oma’s grote trots hè?! Heerlijk ventje!

    Like

Geef een reactie

