saskia’s new look

Over Margreet

Ik vind het heerlijk om te peinzen over de dingen van alledag, de grote en de kleine. Mijn interesses? Lezen, gesprekken met vrienden en kinderen, koken, tweedehands spulletjes zoeken, films kijken, mijn kleinkinderen, mijn Amerikaanse en Franse familie, te veel om op te noemen. Het volle, rijke, soms moeilijke leven met zijn ups en downs, daarover schrijf ik, met plezier.
Dit bericht werd geplaatst in Daily life. Bookmark de permalink .

9 reacties op saskia’s new look

  1. luuk zegt:

    lieve omi… mooi gedicht ook!

    Like

  2. lukas zegt:

    hihi best leuk! maar is dat sas wel?

    Like

  3. margreet zegt:

    jazeker! en waar blijven nou m’n gescande italie foto’s?

    Like

  4. margreet zegt:

    sorry luuk, lees net dat je geen scanner hebt…

    Like

  5. Frouckje zegt:

    Shokking!!! Ik zou Saskia zo niet meer herkennen. Maar wel gaaf. En gewaagd!

    Like

  6. Susanne zegt:

    Wow Sas, wat een durf zeg!!! Wel een beetje zonde van je mooie lange haar, maar het staat je wel!

    XXX Susanne

    Like

  7. Janneke zegt:

    supergaaf en stoer! kus

    Like

  8. Frouckje zegt:

    Ha Margreet,
    Niet alleen je dochter heeft een nieuwe look zo te zien. Je web-log is ook aardig veranderd zo. Ben je al een beetje gewend aan alles? Is wel hel anders opeens in gebruik. Maar ik wil je wel complimenteren met de Primavera. Wat een goed idee van je on die zo bovenaan je web-log te plaatsen! Een heel geschikte afbeelding daarvoor! Leuk. Ik heb laatst nog een documentaire over dit werk gezien, zeer interessant!
    Groetje,
    Frouckje

    Like

Geef een reactie

