moeders

Moeders was gisteren wat beter te spreken. Ze lachtte meerdere malen en sprak duidelijke zinnen. Meest ontroerende dit keer: ‘waar is uw man’, tegen mij, en toen direct, ‘nee niet uw man..’.en ze zocht naar Kim z’n naam. We hebben in het restaurant een kop koffie met gebak gedronken en dat vindt ze heerlijk. ‘Enig’ zegt m’n moeder altijd als iets leuk is. Volgens mij is dat inmiddels een ouderwets woord, klopt dat? Ik gebruik het woord ‘althans’ vaak en dat vinden mijn kinderen mooi, maar wel ouderwets.

Niek heeft de waterpokken!! Hij heeft er (nog) geen last van. Goeie tips onder de lezers tegen jeuk en krabben??

Morgen ga ik wat Italiaanse foto’s plaatsen, dus hou m’n log in de gaten: Viva Roma!!

3 gedachtes over “moeders

  1. Ik ben bekend met dit euvel. Daarom rijd ik al jaren op een oud krot rond. En vorige week was die pleitte: meegenomen door de gemeentelijke opruimingsdienst, omdat hij niet goed in het rek stond! Kosten € 12,50! En dat terwijl mijn fiets niet in de rekken past, omdat de banden te dik zijn! Balen!

  2. thea

    Het hoeft niet altijd te gaan jeuken. Marij had het ook maar had er geen last van. Een goed middel is Menthol gel. Er is ook poeder maar de gel blijft beter zitten en verkoelt lekker. Sterkte

Geef een reactie

