moederdag

Ik heb een heerlijke moederdag gehad! Ontbijt op bed van Kim (ik moest wel even zeggen dat het moederdag was…had net op de radio gehoord dat je het ook zelf mag aangeven als je het belangrijk vind.. ) Ik kreeg van Jes en Dos lieve oorbelletjes, van Suus een plantje en van Sas een SMSje. Luuk had me beloond de avond ervoor door te zeggen dat ik een ‘fantastische moeder’ ben. Wat wil een mens nog meer?
Niek en ik hebben samen uit de tuin geplukte bloemetjes-in-een-vaasje aan Jes gegeven omdat zij de liefste mamma is.

Niek zegt luid en duidelijk ‘pappa’, maar nog geen mamma of iets dat er op lijkt. En hij maakt een geluidje als een zeehondje als je hem optilt, gecombineerd met een dwingend uitgestrekt armpje dat de richting aangeeft waar hij heen wil. Knopje van de lamp, een favoriet! Aan, uit. En iedere keer dat hij de lamp aandoet en het licht ziet kijkt hij verheerlijkt en lacht hardop. Wat een blijdschap om simpele dingen. Heerlijk (soms) om 15 maanden te zijn!

2 gedachtes over “moederdag

Geef een reactie

