ROME!!!!

Lieve lezers, ik ga morgen naar Rome…DV. Want ik ben niet lekker, maar dat hoort er bij geloof ik als je op vakantie gaat, Zal wel de spanning zijn. Ik hoop over internet te kunnen beschikken om al m’n indrukken vers van de pers te kunnen bloggen! Hou dus deze site in de gaten.

hier hopen we zondag te staan om de paus te zien en de sfeer mee te maken!!

7 gedachtes over “ROME!!!!

  1. Thea Buurman

    Dat moet toch een overweldigende ervaring voor die man zijn geweest.
    Saskia ik hoop dat je een goede tijd op l’Abri zult hebben.

Geef een reactie

