chocoladebruine labradorpups

Op vroukje’s log is het gebeurd…Ik zag een grote foto van de liefste hond die ik ken: een chocoladebruine labrador. Dat was niet het enige, naast die schat lagen tien chocoladebruine PUPS. En ze zijn te koop…! Nu wel niet meer waarschijnlijk. Maar sinds dat moment droom ik weer van een hond. Mijn kameraadje, door dik en dun, met haar kop op m’n schoot en naast me rennend op het strand. Ik verkeer in hevige tweestrijd. Denk aan de poep en pies en haren en stank en de regen en, en, en….roep ik tegen mezelf! Maar die pups….zucht….Woonde ik maar op dat boerderijtje ergens aan de rand van de stad, met een groot grasveld en zo…

7 gedachtes over “chocoladebruine labradorpups

  1. jetty boerma

    wij passen sinds kort niet alleen op 3 kleindochters maar ook op een pikzwarte labrador : Snuf. Schat van een beest, maar .. je kan haar geen luier omdoen, dus ieder uur (weer of geen weer) naar buiten ! We rennen ons een slag in de rondte, maar het is wel weer erg leuk !!!

Geef een reactie

