CHARLEY TOOROP en vijftig worden

bij een zelfportret van Charley Toorop     

charley toorop zelfportret

Of ik ermee zit
vraagt men
nu ik over 2 weken
vijftig word
ik zit er niet mee
zei ik nog gisteren

tot vanochtend
jij me aankeek
met grote, heldere ogen
en ik het innig zachte
overschot aan huid
onder je kin zag
en die rimpels
in je hals

toen was er toch
nog weemoed
om mijn lijf

Een gedachte over “CHARLEY TOOROP en vijftig worden

  1. dochter Sassie

    hey moeder! erg mooi gedicht. en echt leuk deze weblog. zie wel dat u tot in de late uurtjes bezig bent hiermee…ik ken het. Ik zal jezelf trouwens bepaald geen digibeet noemen! Thanks voor het cuba cdtje, echt leuk, vooral nu de zon schijnt buiten! Vandaag verwacht ik weer een mailtje van Leendert, na een weekje niks vanwege een bergtoct. zin in. Nou een fijna dag samen met paps in Scheveningen!
    liefs

Geef een reactie

