morgen word ik 50

Eindelijk toch de leeftijd van de middelbaren bereikt…Blijft vreemd. Ergens blijft een mens van binnen hangen bij de 25 of zo. Maar goed, de spiegel en de omgeving halen je gauw genoeg uit de droom! Ik ben tenslotte moeder van 4 volwassen kinderen, heb een schoonzoon en zelfs sinds kort een kleinzoon! Geweldig. Hij heeft, met zijn mamma, net 4 dagen bij ons gelogeerd en dat was heaven on earth. Vandaag is hij precies een maand oud! Zo’n heel klein, totaal afhankelijk mensje, met gelukkig een indrukwekkend stemgeluid om te voorkomen dat we al te sentimenteel worden!

3 gedachtes over “morgen word ik 50

  1. Eelco Holwerda

    Hoi Margreet,

    ik kan je niet helpen met hoe de foto er op moet😕 .
    Ik wil je een compliment maken voor deze mooie site😮 .
    Je hebt er bijzondere onderwerpen op staan!
    Ik wens je toe dat er voor veel mensen kracht van uit gaat🙂 .

  2. jetty boerma

    vanochtend je website gelezen, Margreet ! Goede teksten met name over Bart Spruyt. Ik ga er geheel in mee. Ik ben benieuwd naar een nieuwe foto van Niek. Maar hoe dat moet, geen idee

Geef een reactie

